fbpx

Få automatiseret, validering af EU momsnumre

Automatisk tjek af EU momsnumre

Hvem er EU moms validering for?

Hvis du sælger varer eller ydelser uden moms, til et andet EU land, så er du sikkert bekendt med arbejdet der ligger i, at skulle validere kundernes EU moms/vat nummer.

Europa map

Løsningen

 

1.

En software robot henter EU/vat numre fra dit system. Det kan eksempelvis være et ERP, CRM, Exel ark eller lign.

2.

Software bot slår hver enkelt nummer op i VIES hos EU kommissionen og gemmer et billede af opslaget samt verificerings koden.

3.

Til sidst leverer software robot data til eventuelt ERP, CRM, Excel ark alt efter hvad der ønskes.

Dit system

Standard bot

Email?
ERP?
EXCEL?

* At lave integration til Dit system og lave en specifik måde resultatet skal leveres på er ikke inkluderet i standart bot prisen men beregenes separat  

%

Besparelse pr. år/

kroner pr. måned

Hvad får man ud af det?

  • Hvis en medarbejders årlig løn er på 338.122 kr. svarende til 28.176 kr. om måneden.
  • Udføre opgaven 20 gange a 5 minutter,  om dagen svarende til 360 timer om året
  • Så bruges der for 80.505 kr. om året svarende til 6.708 kr om måneden

 

Eksempelvis:

  • Automatisering koster 500 kr om måneden (min. 24 mdr.)
  • Så spare du 6.208. kr om måneden svarende til 74.496 kr. om året.

Der spares tid i hverdagen, hvilket betyder, at den tid kan bruges et andet sted.

Hvad får man ud af det?

  • Hvis en medarbejders årlig løn er på 338.122 kr. svarende til 28.176 kr. om måneden.
  • Udføre opgaven 20 gange a 5 minutter,  om dagen svarende til 360 timer om året
  • Så bruges der for 80.505 kr. om året svarende til 6.708 kr om måneden

 

Eksempelvis:

  • Automatisering koster 500 kr om måneden (min. 24 mdr.)
  • Så spare du 6.208. kr om måneden svarende til 74.496 kr. om året.

Der spares tid i hverdagen, hvilket betyder, at den tid kan bruges et andet sted.

%

Besparelse pr. år/

Kroner pr. måned

Fremgangsmåde

1. Analyse af den nuværende proces

2. Forslag til den nye proces

3. Tilbud/accept

4. Dokumentation af fremtidig proces

5. Test periode

6. Drift og vedligeholdelse

Book et uforpligtende møde

5 + 3 =

Fremgangsmåde

1. Analyse af den nuværende proces

2. Forslag til den nye proces

3. Tilbud/accept

4. Dokumentation af fremtidig proces

5. Test periode

6. Drift og vedligeholdelse

Fortæl os om
dine udfordringer

Vi her for at effektivisere dine ressource, så du får mest ud af dem.
Det vil sig, at din investering er hurtigt tjent hjem flere gange, med vores skarpe priser.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.